Ogólne Warunki Sprzedaży

Wiltex spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

  1. Postanowienia ogólne

1.1. Definicje:

– OWS – Ogólne Warunki Sprzedaży Wiltex spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

– Sprzedawca – Wiltex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Wysogotowie pod adresem ul. Batorowska 56,                62-081 Wysogotowo, NIP: 7773231969, REGON: 302439890, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000982166, sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, kapitał zakładowy: 2.500.000,00 zł.

Klient – podmiot będący przedsiębiorcą tj. osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzący we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonujący czynności prawnej związanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.

– Produkt – produkt, który Klient nabywa od Sprzedawcy.

Zamówienie – oferta zakupu Produktu złożona przez Klienta,
e-mailem, telefonicznie lub w wiadomości wysłanej za pośrednictwem mediów społecznościowych Sprzedawcy (Facebook, Instagram), zmierzająca bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedawcą.

– Potwierdzenie Zamówienia –  oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu Zamówienia, złożone Klientowi e-mailem albo w wiadomości wysłanej za pośrednictwem mediów społecznościowych  Sprzedawcy (Facebook, Instagram).

Realizacja Zamówienia – przygotowanie, skompletowanie, spakowanie oraz wydanie Produktu przez Sprzedawcę.

– Umowa – transakcja sprzedaży Produktu zawierana w drodze Potwierdzenia Zamówienia zgodnie z pkt 3.1. niniejszych OWS bądź w szczególnych przypadkach poprzez podpisanie odrębnego, dwustronnego pisemnego porozumienia.

Strony – łącznie Sprzedawca i Klient.

– Kodeks Cywilny – ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 wraz
z późniejszymi zmianami).

1.2. Poniższe OWS mają zastosowanie do wszystkich umów zawieranych przez Sprzedawcę, bez ograniczeń terytorialnych, w obszarze transakcji zawieranych z Klientami.

1.3.  W zakresie nieuregulowanym w niniejszych OWS, stosuje się postanowienia Regulaminu sklepu internetowego, znajdującego się na stronie www.wiltex.pl w zakładce Informacje prawne.

1.4.  Ogólne Warunki Sprzedaży przekazane są do wiadomości
i akceptacji Klienta najpóźniej z chwilą zawarcia Umowy pisemnie, e-mailem lub w wiadomości wysłanej za pośrednictwem mediów społecznościowych Sprzedawcy. Ponadto dostępne są na stronie internetowej www.wiltex.pl w formie elektronicznej,
w taki sposób, że możliwe jest ich pobranie, przechowywanie i odtwarzanie przez Klienta.

1.5. Ogólne Warunki Sprzedaży wiążą Klienta, o ile zostały mu przekazane najpóźniej z chwilą zawarcia Umowy. Jeśli Sprzedawca i Klient pozostają w stałych relacjach handlowych, OWS wiążą Klienta bez konieczności ich każdorazowego przekazywania Klientowi przed zawarciem każdej z kolejnych Umów, o ile zostały prawidłowo przekazane przed zawarciem pierwszej z Umów. Jednak każda wpływająca na prawa
i obowiązki Klienta zmiana OWS powoduje konieczność ich ponownego przekazania.

1.6. W przypadku rozbieżności pomiędzy OWS przekazanymi Klientowi, a treścią OWS prezentowanych na stronie internetowej Sprzedawcy, wiążące są OWS przekazane Klientowi.

1.7. Sprzedawcy nie wiążą warunki zakupów/zamówień/transakcji stosowane przez Klienta w takim zakresie, w jakim są one sprzeczne z OWS. W pozostałym zakresie warunki te mogą wiązać Sprzedawcę, jeśli zostaną potwierdzone przez jego prawidłowo upoważnionych przedstawicieli co najmniej w formie dokumentowej.

1.8. Wszelkie odstępstwa od OWS są dopuszczalne pod warunkiem uzyskania wyraźnej zgody Sprzedawcy w formie co najmniej dokumentowej przez prawidłowo upoważnionych przedstawicieli Sprzedawcy.

1.9. Na wypadek zaistnienia rozbieżności pomiędzy zapisami poszczególnych dokumentów dla danej transakcji, Sprzedawca ustala ich wiążącą obie Strony hierarchię:

  1. a) umowa (jeśli jest zawierana w formie odrębnego dokumentu);
  2. b) Potwierdzenie Zamówienia przez Sprzedawcę;
  3. c) OWS;
  4. d) Zamówienie Klienta.

1.10. Moc wiążącą mają wszystkie autentyczne, tj. opracowane przez Sprzedawcę lub na jego zlecenie wersje językowe niniejszych OWS. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości interpretacyjnych lub sporów zastosowania ma polska wersja językowa.

  1. Zamówienia

2.1. Klient ma możliwość złożenia Sprzedawcy Zamówienia:

  1. a) drogą elektroniczną na adres [email protected],
  2. b) telefonicznie pod numerem +48 61 670 86 65;
  3. c) w wiadomości wysłanej za pośrednictwem mediów społecznościowych (Facebook, Instagram) poprzez profil Sprzedawcy.

2.2.   W Zamówieniu  Klient przekazuje Sprzedawcy co najmniej informacje o zamawianym Produkcie oraz dane niezbędne do realizacji zamówienia, w szczególności dane identyfikacyjne
w tym nr NIP, dane adresowe oraz dane umożliwiające kontakt
w sprawie zamówienia (numer telefonu, adres e-mail).

2.3. Wszelkie informacje zamieszczone na stronie internetowej Sprzedawcy, w katalogach, broszurach, ulotkach, reklamach i innych publikacjach Sprzedawcy, w tym również te, które noszą cechy oferty (w tym również nazwę „oferta”), skierowane zarówno do ogółu, jak i do konkretnie oznaczonego Klienta, mają charakter wyłącznie informacyjny i niewiążący Sprzedawcy, stanowiąc jedynie zaproszenie do składania Zamówienia. Nie stanowią one oferty w rozumieniu art. 66 i następnych Kodeksu Cywilnego, chyba, że Sprzedawca wyraźnie, na piśmie zgodzi się na takie ich traktowanie.

2.4. Sprzedawca uprawniony jest do uzależnienia możliwości złożenia Zamówienia od wymogu podania numeru NIP przez Klienta.

2.5. Sprzedawca w swojej ofercie posiada Produkty w w różnych kategoriach, w zależności od występujących w nich uszkodzeń
i defektów. Opis kategorii jest każdorazowo umieszczany przy oferowanym asortymencie. Sprzedawca wyróżnia następujące kategorie Produktów w zakresie odzieży, obuwia i akcesoriów:

1) Kategoria A

Produkty oznaczone jako Kategoria A są nowe i nie posiadają żadnych uszkodzeń ani defektów, które mogłyby wpływać na ich funkcjonalność. Produkty mogą być dostarczane w opakowaniach zastępczych, które nie są oryginalnym opakowaniem producenta. Na powierzchni produktów mogą występować śladowe ilości kurzu, wynikające z procesu magazynowania i transportu. Nie jest to traktowane jako defekt produktu.

2) Kategoria B

Produkty w kategorii B są to zwroty konsumenckie do 14 dni. Posiadają minimalne, w większości odwracalne ślady użytkowania. Produkty w tej kategorii mogą również posiadać niewielkie błędy fabryczne, np. w postaci przybrudzeń, małej dziurki czy zaciągniętej nitki itp. Produkty w Kategorii B są dostarczane w oryginalnych lub zastępczych opakowaniach, które mogą nosić drobne uszkodzenia. Produkty mogą wymagać naprawy lub odnowienia.

3) Kategoria C

Produkty w kategorii C są to zwroty konsumenckie do 30 dni. Noszą znaczne ślady użytkowania i widoczne defekty, w tym między innymi: brakujące elementy (np. guziki, suwaki), uszkodzone zamki błyskawiczne, przecięcia, przetarcia, przybrudzenia. Produkty wymagają  naprawy lub odnowienia.

4) Kategoria D

Produkty w kategorii D są to zwroty konsumenckie do 30 dni. Posiadają znaczne ślady użytkowania lub widoczne defekty takie jak: zabrudzenia, plamy, przebarwienia, dziurki i uszkodzone szwy, zmechacenia, przetarcia, wyblakłe nadruki. Produkty wymagają naprawy lub odnowienia, jednak mogą występować uszkodzenia, które są niemożliwe do naprawy.

5) 2nd hand

Produkty 2nd hand mogą pochodzić sprzed kilku sezonów. Posiadają typowe ślady użytkowania, charakterystyczne dla odzieży używanej, jednak bez znaczących defektów i typowego zapachu dla tego rodzaju ubrań. Ewentualne wady tego produktu to: sprany materiał, plamy i lekkie przebarwienia, przetarcia i drobne zmechacenia, brakujące guziki lub inne drobne elementy, niewielkie dziurki

2.6. W przypadku Produktów innych niż odzież, obuwie i akcesoria Sprzedawca w ofercie umieszcza indywidualne opisy kategorii wskazujące na cechy Produktów.

  1. Potwierdzenie Zamówienia/Umowa

3.1. Umowa  zostaje zawarta z chwilą przyjęcia Zamówienia rozumianego jako dojście do Kupującego Potwierdzenia Zamówienia, lub z dniem spełnienia innych warunków Umowy uzgodnionych wcześniej pomiędzy Stronami, chyba, że Strony postanowiły inaczej.

3.2. Złożenie Zamówienia nie oznacza zawarcia Umowy. Po otrzymaniu Zamówienia Sprzedawca przesyła Klientowi drogą elektroniczną na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej albo w wiadomości wysłanej za pośrednictwem mediów społecznościowych Sprzedawcy (Facebook, Instagram) oświadczenie o przyjęciu zamówienia. Następnie Sprzedawca po weryfikacji możliwości realizacji Zamówienia przesyła Klientowi Potwierdzenie Zamówienia.
Zawarcie umowy następuje każdorazowo dopiero na skutek przesłania Klientowi przez Sprzedawcę Potwierdzenia Zamówienia. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek różnic pomiędzy warunkami oferty handlowej Sprzedawcy, w tym, co do opisu Produktu, a zawartymi w Potwierdzeniu Zamówienia, wiążące będzie Potwierdzenie Zamówienia, zgodnie z hierarchią ważności dokumentów jak w pkt 1.8. powyżej.

3.3. Potwierdzenie Zamówienia zawiera ustalone warunki Umowy, a w szczególności liczbę oraz rodzaj zamówionego Produktu, całkowitą cenę do zapłaty wraz z kosztami dostawy oraz wysokością przyznanych rabatów (o ile dotyczy).

3.4. Jeżeli Sprzedawca otrzyma od Klienta, z którym pozostaje w stałych stosunkach gospodarczych  Zamówienie ew. inną ofertę zawarcia umowy w ramach swej działalności, brak niezwłocznego przyjęcia oferty (wysłania Potwierdzenia Zamówienia) przez Sprzedawcę nie będzie poczytany za jej przyjęcie. Niewiążące są zastrzeżenia ze strony Klienta, których istotą byłoby narzucenie Sprzedawcy obowiązku odpowiedzi na ofertę (Zamówienie) w określonym terminie, pod rygorem uznania jej za przyjętą.

3.5. Sprzedawca wyklucza możliwość dorozumianego zawarcia Umowy w każdym wypadku. Potwierdzeniem zawarcia Umowy nie jest w szczególności samo przystąpienie do wykonania Umowy przez Sprzedawcę.

3.6. Po zawarciu Umowy, Klient nie ma prawa odstąpienia od niej poza przypadkami, o których mowa w bezwzględnie obowiązujących przepisach prawa. Całkowite bądź częściowe rozwiązanie Umowy, w tym ograniczenie dostawy, wymaga każdorazowo zgody Sprzedawcy udzielonej co najmniej w formie dokumentowej, za pośrednictwem prawidłowo umocowanych przedstawicieli.

  1. Dostawa

4.1.  Koszty transportu Produktu obciążają Kupującego, chyba, że w  Potwierdzeniu Zamówienia zostanie uzgodnione odmiennie.

4.2. Klient zobowiązany jest do szczegółowej analizy Potwierdzenia Zamówienia. W przypadku jakichkolwiek niezgodności, Klient zobowiązany jest niezwłocznie zawiadomić o tym Sprzedawcę drogą elektroniczną.

4.3. Brak zawiadomienia ze strony Klienta w zakresie niezgodności Zamówienia z Potwierdzeniem Zamówienia, o którym mowa w pkt 4.3. powyżej, oznacza, że Klient przejmuje na siebie pełne ryzyko danej transakcji i nie będzie podnosił przeciwko Sprzedawcy jakichkolwiek zarzutów dotyczących niezgodności Produktu z Zamówieniem.

4.4. Średni czas Realizacji Zamówienia wynosi do dwóch dni roboczych. Termin jest liczony od dnia następującego po dniu Potwierdzenia Zamówienia.

4.5. Produkty wydawane są do dostawy wyłącznie w dni robocze.

4.6. Do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć czas dostawy Produktu do Klienta przez przewoźnika lub transportem własnym  zgodnie z wybraną przez Klienta metodą dostawy.

4.7.  W przypadku gdy Klient dokonał zakupu kilku Produktów i część z nich nie jest dostępna, Klient jest
o tym informowany telefonicznie lub drogą elektroniczną i podejmuje decyzję o sposobie dostawy Produktu (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości Zamówienia bądź wybór Produktu zamiennego).

4.8. W przypadku różnej dostępności Produktów, które mają zostać dostarczone w jednej przesyłce, termin Realizacji Zamówienia będzie uzależniony od skompletowania przez Sprzedawcę ostatniego Produktu objętego zamówieniem, chyba że w uzgodnieniu z Klientem postanowiono inaczej.

4.9. W przypadku odmowy przyjęcia przesyłki lub braku możliwości jej doręczenia z przyczyn leżących po stronie Klienta, Sprzedawca posiada uprawnienie do obciążenia Klienta kosztami poniesionymi w związku z taką sytuacją, w tym kosztami zwrotu przesyłki do Sprzedawcy lub ponownej wysyłki do Klienta.

4.10. W przypadku, gdy Sprzedawca pokryje Klientowi szkodę powstałą w czasie przewozu Produktu, roszczenia przysługujące z tego tytułu Klientowi wobec przewoźnika, w zakresie, w jakim zostały pokryte przez Sprzedawcę, przechodzą na Sprzedawcę. Przejście roszczeń na Sprzedawcę nie wymaga zawarcia odrębnej umowy cesji.

4.11. Sprzedawca umożliwia odbiór Produktu przez Klienta stacjonarnie pod adresem ul. Batorowska 56,
62-081 Wysogotowo w dni robocze w godzinach od 8.00 do 16.00. Odbiór możliwy jest wyłącznie  po uprzednim potwierdzeniu przez Sprzedawcę przygotowania Produktów do wydania.

  1. Cena i warunki płatności

5.1 Ceny zawarte we wszelkich ofertach Sprzedającego mają charakter jedynie informacyjny.

5.2. W przypadku braku odmiennych ustaleń między stronami ceną Produktu jest cena wynikająca z Potwierdzenia Zamówienia.

5.3. Wszelkie ceny podane na przez Sprzedawcę są cenami brutto.

5.4. Płatność możliwa jest w formie przedpłaty przelewem zwykłym na rachunek bankowy Sprzedawcy
o numerze 66 1090 1346 0000 0001 2131 1193, za pobraniem do kwoty 6 000 zł brutto albo gotówką w przypadku odbioru Produktu przez Klienta.

5.5. W przypadku płatności w formie przedpłaty, Klient  zobowiązany jest do dokonania zapłaty w terminie pięciu dni od momentu zawarcia Umowy. W przypadku braku płatności w ww. terminie transakcja może zostać anulowana, a Sprzedawca uprawniony jest do odstąpienia od Umowy.

5.6. Sprzedawca przystępuje do Realizacji Zamówienia po  zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym przy płatności przelewem zwykłym. W przypadku płatności za pobraniem Sprzedawca przystępuje do Realizacji Zamówienia po dokonaniu Potwierdzenia Zamówienia.

5.7. Dowód zakupu jest dostarczany Klientowi wraz z Produktem lub elektronicznie na adres e-mail wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia. Klient składając Zamówienie na Produkty  wyraża zgodę na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną bez podpisu wystawcy.

5.8. Płatność dokonywana jest w całości w PLN, chyba że Strony wcześniej uzgodniły inaczej. Datą zapłaty jest data uznania rachunku Sprzedawcy albo dzień zapłaty gotówką.

5.9. Niezależnie od pozostałych uprawnień wynikających z niniejszych OWS, Sprzedawca zachowuje prawo do naliczania odsetek ustawowych w transakcjach handlowych za opóźnienie od wszelkich zaległych kwot.

  1. Przejście ryzyka i prawa własności, rękojmia

6.1. W przypadku, gdy Produkt jest wysyłany na adres Klienta za pośrednictwem przewoźnika, przejście na Klienta korzyści i ciężarów związanych z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru następuje w momencie wydania Produktu przewoźnikowi. Jeżeli w momencie odbioru Produktu od przewoźnika Klient stwierdzi różnicę pomiędzy towarem rzeczywiście dostarczonym, a towarem określonym Potwierdzeniu Zamówienia lub też uszkodzenie towaru, powinien on w obecności kuriera sporządzić protokół z zastrzeżeniami oraz zawiadomić Sprzedawcę. Niedopełnienie przez Klienta powyższych obowiązków oznaczać będzie jego rezygnację z przysługujących mu uprawnień w przypadku uszkodzeń towaru oraz jego zgodę na zmianę zawartej Umowy
w części dotyczącej oznaczenia jej przedmiotu oraz ceny – w przypadku różnic pomiędzy towarem dostarczonym lub jego liczbą a tym który został wskazany  Potwierdzeniu Zamówienia.

6.2. W przypadku, gdy Klient odbiera Produkt własnym środkiem transportu, przejście na Klienta korzyści
i ciężarów związanych z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru następuje z momentem wydania mu towaru w magazynie Sprzedawcy. Osoba dokonująca odbioru Produktu w imieniu Klienta ma obowiązek skontrolowania i potwierdzenia podpisem zgodności towaru z Potwierdzeniem Zamówienia  pod kątem ilościowym i jakościowym w momencie wydania.

6.3. Sprzedawca wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu rękojmi za Produkty w maksymalnym zakresie dopuszczalnym przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa.

  1. Siła wyższa

7.1. W przypadku wystąpienia okoliczności, na które żadna ze Stron nie ma wpływu, w szczególności takich jak: zdarzenia losowe, strajki, bunty, wojny, akty terroru, pożary, klęski żywiołowe, wybuchy, sabotaże, awarie lub wynikających z konieczności zachowania zgodności z nakazami władzy publicznej, ustawami i innymi aktami prawa lub z konfliktu z pracownikami, lokautami bądź nakazami sądowymi, realizacja Umowy ulega zawieszeniu w całości lub w odpowiedniej części do czasu ustania powyższych okoliczności. Strony zobowiązują się wzajemnie do niezwłocznego informowania o wystąpieniu takich okoliczności i ich skutkach dla Umowy.

7.2 Jeżeli zawieszenie wykonania całej Umowy lub jej części z powodu siły wyższej trwa dłużej niż 1 miesiąc, każda ze Stron ma prawo do natychmiastowego odstąpienia od Umowy bądź jej rozwiązania bez żadnych negatywnych dla siebie konsekwencji, za pisemnym powiadomieniem drugiej Strony. To co Strony świadczyły sobie dotychczas, podlega zwrotowi, o ile, i w zakresie, w jakim cel tego świadczenia nie został osiągnięty.

7.3. W stosunku do Sprzedawcy, za siłę wyższą w rozumieniu pkt 7.1. powyżej, uznaje się również okoliczności dotyczące jego dostawców i kooperantów, w tym dostawców mediów (prąd, woda, gaz, usługi telekomunikacyjne itp.).

  1. Tajemnica handlowa

Klient nie może bez zgody Sprzedając przekazywać wiedzy i informacji uzyskanych w wyniku kontaktów handlowych ze Sprzedawcą osobom trzecim w sprawach objętych tajemnicą handlową.

  1. Bezpieczeństwo produktów

9.1. Istotnym aspektem działalności Sprzedawcy jest dbanie
o jakość Produktów. W zakresie  możliwym do spełnienia, z uwagi na specyfikę działalności, Sprzedawca stosuje  wytyczne zawarte
w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2023/988 z dnia 10  maja 2023 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów (dalej „GPSR”). Sprzedawca wykonuje jednak obowiązki określone w GPSR w ograniczonym zakresie. Wynika to z faktu, że przedmiotem sprzedaży są produkty w pakietach, częściowo z defektami, oferowane wyłącznie przedsiębiorcom nie posiadającym statusu konsumenta.

9.2. Na Produktach oferowanych przez Sprzedawcę lub ich opakowaniach znajdują się informacje zawierające ich oznaczenie.

9.3 Klient poprzez weryfikację informacji na Produktach lub ich opakowaniach może uzyskać następujące dane o Produkcie:

 1) numer typu, partii lub serii;

2) dane producenta, w szczególności imię i nazwisko lub nazwa, zarejestrowana nazwa handlowa lub             znak towarowy;

3) adres pocztowy i elektroniczny producenta lub adres pocztowy lub elektroniczny pojedynczego punktu        kontaktowego, pod którym można się z nimi skontaktować z producentem.

9.4. Powyższej opisane kwestie nie mają zastosowania do Produktów co do których z opisu kategorii wynika, ze nie można
w uzasadniony sposób oczekiwać, że spełniają aktualne normy bezpieczeństwa, a takimi są Produkty wymagające  naprawy lub odnowienia.

9.5. Więcej informacji w zakresie bezpieczeństwa Produktów znajduje się w dokumentach Bezpieczeństwo Produktów oraz Informacje dotyczące użytkowania znajdującym się w zakładce Informacje Prawne na stronie www.wiltex.pl. (dot. to w szczególności Produktów innych niż odzież np. akcesoriów domowego użytku – w takim przypadku udostępniane są indywidualne opisy kategorii wskazujące na cechy Produktów i stopień możliwych defektów oraz wskazówki dot. bezpiecznego użytkowania).

  1. Ograniczenie odpowiedzialności

10.1.  Przed dokonaniem zakupu, Klient powinien zapoznać się z ofertą handlową Sprzedawcy oraz dołożyć staranności w wyborze zamawianego Produktu. Sprzedawca  nie ponosi odpowiedzialności za dokonany przez Klienta wybór, przeznaczenie czy zastosowanie produktów nabytych od Sprzedawcy.

10.2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od Umowy w każdym czasie o ile Produkt nie został wydany Klientowi, osobie trzeciej działającej w imieniu Klienta lub przewoźnikowi realizującemu dostawę do Klienta. Odstąpienie od umowy przez Sprzedawcę nie rodzi po stronie Klienta roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.

10.3. Łączna odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Klienta z tytułu wszelkich szkód, roszczeń i innych żądań mających związek, bądź wynikłych z zawartej Umowy (w tym na zasadzie regresu), nie może przekroczyć wartości kupionego Produktu. Niezależnie od powyższego, odpowiedzialność Sprzedawcy nie obejmuje: utraty zysków, utraty kontraktów, utraty możliwości użytkowania ani strat wynikowych lub pośrednich, ani też jakichkolwiek strat czy szkód jakiegokolwiek rodzaju, wynikających z jakichkolwiek przyczyn, za wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszych OWS.

  1. Dane osobowe

11.1. Wiltex sp. z o.o. jest administratorem danych osobowych Klienta, którego dane są przetwarzane w ramach bieżącej działalności.

11.2. Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji zawartych umów, a w szczególności w celu realizacji dostaw. Ponadto dane kontaktowe są przetwarzane w ramach prawnie uzasadnionego interesu administratora jakim jest utrzymywanie relacji biznesowych ze stałymi klientami i kontrahentami.

11.3. Dane osobowe są przechowywane nie dłużej niż przez okres ich użyteczności dla założonego celu i są usuwane niezwłocznie po ustaniu ich użyteczności.

11.4.  Każda osoba, której dane Wiltex sp. z o.o. przetwarza, ma prawo do żądania dostępu do nich, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, a także wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz do ich przenoszenia. Osoba, której dane są przetwarzane, ma również prawo wnieść skargę do organu nadzorczego.

11.5. Dane osobowe przetwarzane przez Wiltex sp. z o.o. podchodzą bezpośrednio od osób, których dotyczą lub są pozyskiwane z ogólnodostępnych źródeł.

11.6. Wszelkie pozostałe informacje dotyczące ochrony danych osobowych zostały zawarte w Polityce Prywatności dostępnej na stronie internetowej www.wiltex.pl.

  1. Zmiana Ogólnych Warunków Sprzedaży

12.1. Sprzedawca zastrzega sobie  prawo  do  zmiany  OWS.

12.2. Zmienione OWS zostaną udostępnione na stronie internetowej Sprzedawcy.

12.3. Zmiana OWS nie będzie mieć wpływu na Zamówienia złożone przed taką zmianą, które są realizowane na zasadach dotychczasowych.

  1. Postanowienia końcowe

13.1. W przypadku nieważności jakiegokolwiek postanowienia niniejszych OWS, na jakiejkolwiek podstawie prawnej, OWS wiążą w pozostałym zakresie, a sama Umowa pozostaje ważna i skuteczna.  

13.2. Nagłówki poszczególnych rozdziałów niniejszych OWS służą wyłącznie celom porządkowym i nie mają wpływu na interpretację Umowy.

13.3. Prawem właściwym dla OWS jest prawo polskie.

13.4. Strony będą dążyć do polubownego załatwienia wszelkich sporów wynikłych w związku z wykonaniem Umów objętych niniejszymi warunkami. W przypadku niemożności polubownego załatwienia sprawy właściwym do rozstrzygnięcia sporu będzie sąd właściwy dla miejsca siedziby Sprzedawcy.

Pobierz plik PDF