Płatności ratalne za pakiety

Dostęp 24/7

Wygodne spłaty

Decyzja od ręki
Zakupy na e-raty – korzyści i szczegóły oferty
Elastyczne raty
Oferujemy możliwość zakupu na e-raty od 100 zł do 50 000 zł. Spłatę można rozłożyć nawet na 50 rat
Łatwy zwrot towaru przy zakupach na e-raty
Zwroty przy zakupach na e-raty realizowane są jak przy innych metodach płatności. Po zwrocie towaru, klient może kontynuować spłatę rat lub złożyć wniosek do banku o odstąpienie od umowy i zamknięcie zobowiązania.
Przejrzyste koszty rat
Koszt rat zależy od ich liczby:
5 rat – 2,5%,
10 rat – 5%,
20 rat – 8%.
Całość jest jasna i określona z góry, bez ukrytych opłat.
Brak dodatkowych opłat i opcjonalne ubezpieczenie
Podczas składania wniosku o kredyt, klient może opcjonalnie wybrać ubezpieczenie, ale to jego indywidualna decyzja. Nie pobieramy dodatkowych opłat za zwrot towaru ani rezygnację z umowy. Wszystkie zasady związane z tymi sytuacjami są przedstawiane bezpośrednio na stronie Santander Consumer Bank podczas składania wniosku
Jak to działa?
1. Klient wybiera opcję e-raty
Klient może zdecydować się na jeden z trzech planów spłat: 5 rat,10 rat, 20 rat.
2. Wypełnia wniosek na stronie banku
Po wybraniu opcji e-rat, klient wypełnia wniosek na stronie banku. Proces ten jest szybki i intuicyjny: klient podaje niezbędne dane osobowe, informacje o dochodach oraz inne szczegóły wymagane przez bank. System bankowy automatycznie analizuje wnioski, co pozwala na szybszą weryfikację zdolności kredytowej.
3. Po pozytywnej weryfikacji akceptuje umowę online
W tym kroku klient dokładnie zapoznaje się z warunkami umowy ratalnej, w tym wysokością miesięcznych rat, całkowitym kosztem kredytu oraz innymi istotnymi szczegółami. Po zapoznaniu się z warunkami, klient składa cyfrowy podpis, co oznacza akceptację umowy i zgodę na rozpoczęcie procesu realizacji zamówienia. Cała procedura odbywa się w pełni online, co jest szybkie, wygodne i bezpieczne.
4.Po potwierdzeniu, sklep wysyła towar, a bank przelewa pełną kwotę.
Po potwierdzeniu akceptacji umowy, sklep natychmiast przystępuje do realizacji zamówienia i wysyła towar do klienta. Jednocześnie, bank przelewa pełną kwotę za zamówienie na konto sklepu. Proces ten przebiega szybko, a klient otrzymuje produkty zgodnie z ustalonymi warunkami, natomiast bank zapewnia płynność finansową dla sklepu, umożliwiając jednocześnie klientowi spłatę ratalną w ustalonym okresie.
Potrzebne dokumenty
Wymagane dokumenty są takie same jak przy standardowym kredycie. Podczas składania wniosku klient otrzyma jasną instrukcję, co należy przygotować. Informacje te dostępne są również bezpośrednio na stronie banku.
